گل نقره - شاخه گل نقره | فروش عمده بدلیجات و زیروآلات - زیوران

زیورآلات ، بدلیجات ، نقره ، استیل ، تیتانیوم ، ساعت مارکدار - فروش عمده | فروش

گل نقره - شاخه گل نقره | فروش عمده بدلیجات و زیروآلات - زیوران

گل نقره - شاخه گل نقره

فروش گل نقره

 گل نقره یکی از عناصر تزئینی در دکوراسیون منزل است. به علت ارزش زیاد نقره از دیرباز نقره برای ساخت عناصر تزئینی و لوکس در دکوراسیون منزل استفاده می شده، عناصری همچون شمعدان نقره، آیینه نقره، کشکول نقره، گل نقره و خیلی موارد دیگر که به طور حتم شما نیز می دانید و یا دیده اید و یا حتی در منزل از آن بهره می برید.

                                                  

                                                  

 

 

گل نقره یکی از پرکاربردترین اقلام تزئینی نقره دانست. دلیل پرکاربرد بودن گل نقره ،استفاده از آن برای هدیه و یا تابلو گل نقره و یا حتی استفاده از گل نقره در ساخت دسته گل عروس و گل سر است.

 

گل نقره در انواع مختلفی مثل گل نقره ملیله، گل نقره پرسی، گل نقره مات ، گل نقره گندم یا گل نقره آفتاب گردان درست می شود.

 

گل نقره به طور معمول ساخته دست هنرمندان اصفهانی و یا تبریزی است، هرچند که این هنر اصیل ایرانی آنچنان در میان هنرمندان ایرانی ریشه دوانده است که کارهایی بسیار زیبا از هنر دست تمام هنرمندان کشورمان را می توان دید.

 

معمولترین روش برای خرید گل نقره، خرید تابلو گل نقره است. به دلیل انتخاب تعداد گل های نقره و اعمال سلیقه تان در چیدمان تابلو گل نقره،تابلو گل نقره می تواند هدیه ای مناسب و شکیل باشد که با بودجه و سلیقه شما نیز همخوانی داشته باشد.

 

برای آن دسته از خانمهایی که مایلند دسته گل عروسی خود را همیشه به شکل اولیه به یادگار داشته باشند،یک دسته گل نقره می تواند گزینه ی خوبی باشد. ترکیب گل های نقره همراه با گل های روبانی و یا گل های دیگر می تواند یک ترکیب عالی برای دسته گل نقره عروس باشد.

گل نقره های ریز را نیز می توان به عنوان گل سر برای تزیین موهای سر و یا حتی گل سینه استفاده کرد که تاثیر خوبی بر روی زیبایی ظاهری فرد خواهد داشت.

 


 

 

تمامی حقوق این سایت برای گروه زیوران محفوظ میباشد
Copyright Zivaran.com © 2015