دستبند - دست بندمتنوع | فروش عمده بدلیجات و زیروآلات - زیوران

زیورآلات ، بدلیجات ، نقره ، استیل ، تیتانیوم ، ساعت مارکدار - فروش عمده | فروش

دستبند - دست بندمتنوع | فروش عمده بدلیجات و زیروآلات - زیوران

دستبند - دست بندمتنوع

امتیاز کاربران
ضعیفعالی 
                                                     
دست بند يكي از زيورآلاتي است كه خانم ها علاقه زیادی به آن دارند و یکی از پر فروش ترین انواع بدلیجات عمده ماست. دست بند سايزها و اندازه هاي بسیار متفاوتی دارد، به همين  دليل بهتر است قبل از خريد دستبند چه براي خود و چه براي ديگران حتما اندازه مناسب دستبند را بدانید.
دستبند مي توان در اکثر مراسم و مناسبت ها استفاده گردد، به این  دليل بايد با توجه به موقعيتی كه از دستبند استفاده می كنيد مدل آنرا انتخاب كنيد.
دست بند زنجيري: اين نوع دست بند یکی از انواع کلاسیک دست بند است. شما مي توانيد طرح هاي مختلفي از دست بند زنجيري را مثل دست بند زنجيري گرد به هم وصل شده قديمي يا دست بند زنجيري گندمي شكل به راحتی تهیه کنید. دست بند هاي زنجيری  از جنس هاي مختلفي مانند دست بند نقره، دست بند استيل، دست بند پلاتين، دست بند طلا و ...ساخته می شود.
دستبند مرواريد: پس ار دستبند زنجیری، دستبند مرواريد يكي از قديمي ترين و سنتي ترين دستبند هاي موجود است كه آن را مي توان در هر مراسمی و با هر لباسي از لباس هاي اسپرت مثل جين گرفته تا لباس هاي مجلسي و لباسهاي شب پوشيد. مزیت اصلی دستبند مرواريد اين است كه مي توان آن را با گردنبند مرواريد و گوشواره مرواريد به راحتي ست كرد و از داشتن یک ست مروارید زیبا لذت برد
دستبند مرواريد در مراسم رسمي و همراه با لباسهاي شيك ومجلسي بسيار مناسب دیده می شود.
دست بند هاي آويزدار:  آويزهاي يادگاري يا يادبود را مي توان به دست بند هاي زنجيري اضافه كرد و دستبندی سفارشی ساخت كه كاملاً منحصر به فرد و مطابق با ميل و سليقه شما باشد.
دستبند یک هدیه نفیس در مراسم و جشن های مختلف به حساب می آید. بطور مثال دستبند در یک جشن فارغ التحصيلي يا برای كسب يك موفقيت هدیه ارزنده ای است.
 
 dast-band1 1        dastband1
 
تمامی حقوق این سایت برای گروه زیوران محفوظ میباشد
Copyright Zivaran.com © 2015