فروش عمده جعبه هدیه و جعبه جواهر | فروش عمده بدلیجات و زیروآلات - زیوران

زیورآلات ، بدلیجات ، نقره ، استیل ، تیتانیوم ، ساعت مارکدار - فروش عمده | فروش

فروش عمده جعبه هدیه و جعبه جواهر | فروش عمده بدلیجات و زیروآلات - زیوران

فروش عمده جعبه هدیه و جعبه جواهر

امتیاز کاربران
ضعیفعالی 
Jabe-javaher

   سایت زیوران عرضه کننده انواع بدلیجات و نقره جات به صورت عمده  است اما اکثر مشتریان ما علاوه بر خرید عمده زیورآلات به جعبه جواهر نیز احتیاج دارند، از این رو برای راحتی بیشتر مشتریان اقدام به فروش عمده جعبه جواهر نیز کرده ایم
که نسبت به خرید تکی قیمت کمتری داشته و برای خریداران عمده به صرفه تر است. علاوه بر خرید عمده جعبه جواهر شما می توانید برای مراسم مختلف مانند عید نوروز نیز خرید عمده جعبه هدیه انجام دهید. جعبه های ما شامل جعبه هدیه در ابعاد مختلف و جعبه جواهر مانند جعبه انگشتر، جعبه حلقه، جعبه ست، جعبه نیم ست، جعبه گردن بند و ... و جعبه هدیه ولنتاین است. جعبه های ما ابعاد متفاوتی داشته و قیمت کمی دارند که به شما در صورت خرید عمده کمک زیادی می کند.
    در خرید جعبه جواهرات تنها نباید به زیبایی جعبه توجه کنید بلکه جنس ماده ای که جعبه از آن ساخته شده نیز مهم است. جعبه جواهرات را می توان از مواد مختلفی مانند مقوا یا پلاستیک ساخت اما برای زیورآلات یا نقره جات باید از جعبه های چوبی یا پلکسی گلاس استفاده کنید که دارای استحکام زیادی هستند و می توانند وزن زیورآلات شما را تحمل کنند.
علاوه بر فروش عمده جعبه جواهر، ما خدمات حکاکی نام، تصویر و لوگو را نیز به شما ارائه می کنیم که حک ماندگاری داشته و یکی از بهترین انواع تبلیغات است. جعبه جواهرات ما رنگ های متفاوتی نیز دارد که شما می توانید با رنگ مورد نظر خود خرید عمده جعبه جواهر انجام دهید مثلا جعبه هدیه ولنتاین ما از ام دی اف قرمز رنگ تولید می شود.
   اگر در خرید جعبه هدیه مناسب کمی دچار مشکل شده اید می توانید از این نکات استفاده کنید:
  • پیش از خرید، به روز یا مراسمی که می خواهید برای آن جعبه جواهر بخرید توجه کنید، مثلا پس از خرید کادو ولنتاین طبیعتا باید آنرا در جعبه هدیه ولنتاین قرار دهید، بعلاوه برخی مناسبت ها رنگی خاص دارد مثلا برای روز ولنتاین از رنگ قرمز استفاده می شود.
  • به سایز جعبه جواهر نیز توجه کنید. جعبه هدیه یا جعبه جواهری که انتخاب کرده اید باید اندازه زیورآلات شما باشد. اگر یافتن  اندازه جعبه جواهر برایتان مشکل است مب توانید از ما کمک بگیرید.

 

تمامی حقوق این سایت برای گروه زیوران محفوظ میباشد
Copyright Zivaran.com © 2015